Комунальний заклад
«Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради»
м.Вінниця, вул. Олександра Довженка, 3-а
Режим роботи 7.30 - 19.30
E-mail dnz23berizka@gmail.com

Новини


Науково-практична конференція з ортопедагоіки та ортопсихології

02.11.2012

Захід організовано відповідно до плану Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (наказ № 1/9-42 від 20.01.2012) кафедрою ортопедагогіки та психології ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова спільно з Державною службою з питань інвалідів та ветеранів України, ВГО «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики», Центральною психолого-медико-педагогічною консультацією та іншими партнерами.

У заході взяло участь більше 250 учасників із 170 установ, серед них: дошкільні навчальні заклади, спеціалізовані та інклюзивні школи, навчально-реабілітаційні центри та установи медико-соціальної реабілітації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, психолого-медико-педагогічні консультації різних рівнів, науково-дослідні установи та вищі навчальні заклади, громадські організації. На конференції була присутня вихователь-методист ДНЗ №23 Малафеєва Л.В.

Тут  було обговорено коло науково-практичних питань за такими напрямами, як: новітні технології корекційної навчально-виховної та реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями функцій опорно-рухового апарату; інноваційний досвід роботи спеціальних дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів, навчально-реабілітаційних та медико-соціальних центрів для дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату; сучасний стан досліджень клінічних та психологічних особливостей дітей та дорослих з порушеннями моторної сфери.

В рамках конференції відбувся Круглий стіл з актуальних проблем впровадження інклюзивного (інтегрованого) дітей та дорослих з порушеннями опорно-рухового апарату в Україні.

За підсумками конференції учасниками було прийнято резолюцію, в який відображено гостру потребу у кваліфікованих фахівцях з ортопедагогіки, які могли би працювати вчителями спеціальних шкіл та педагогами-реабілітологами навчально-реабілітаційних центрів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, а також надавали компетентну корекційно-реабілітаційну допомогу таким дітям в умовах інклюзивних форм навчання. Було запропоновано також розробку та впровадження спеціальних загальнодержавних програм для підтримки навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату як в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, так і в спеціальних школах. В документі також була підкреслена актуальність нових наукових досліджень з ортопедагогіки та ортопсихології, а також відповідно методичних розробок у сфері навчання та комплексної реабілітації дітей та дорослих з порушеннями опорно-рухового апарату.


Всі новини