Комунальний заклад
«Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради»
м.Вінниця, вул. Олександра Довженка, 3-а
Режим роботи: 7.30 - 19.30
E-mail: dnz23@galaxy.vn.ua

До вашої уваги медіатека закладу -  інтерактивний публічний простір нового покоління. Це поєднання електронних ресурсів,  освітніх програм та мультимедійного інтерактивного простору. 

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне навчання часто вважають альтернативою інтернатній системі, за якою діти з особливими освітніми потребами навчаються  в спеціальних закладах освіти та змушені проживати в інтернатних відділеннях при них через їх територіальну розгалуженість.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

КОГО МИ ВВАЖАЄМО ОСОБАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 

Особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.

ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

Інклюзивне освітнє середовище — сукупність умов, способів і засобів для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей.

 

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

  • Інклюзивне навчання усуває бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
  • Вища залученість батьків до процесу навчання.
  • Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість соціалізації, розвитку своїх інтересів і талантів і подальшої інтеграції в суспільство, вступу до професійних і вищих закладів освіти.
  • Діти з особливими освітніми потребами мають змогу налагодити дружні стосунки з однолітками в школі та поза її межами та моделюють належні способи взаємодії з колективом.
  • В інклюзивних класах створено атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей.

ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ (ІНТЕГРОВАНОЇ) ОСВІТИ

Антетування педагогів "Ставлення до Інклюзивної освіти"

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: 1. Чи знаєте ви, що таке «інклюзивна освіта»?. Кількість відповідей: 17 відповідей.Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: 2. Як ви вважаєте, чи створені умови в закладі для  інклюзивної освіти?. Кількість відповідей: 17 відповідей.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: 3. Що ефективніше для дитини?. Кількість відповідей: 17 відповідей.Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: 4. Як ви думаєте, чи вплине спільне проведен­ня дозвілля дітей різних категорій на покращен­ня морального виховання особистості?. Кількість відповідей: 17 відповідей.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: 5. Чи готові ви психологічно подолати бар'єри у роботі з дітьми з особливими потребами?. Кількість відповідей: 17 відповідей.

Мультфільми та відеоматеріали

Мультфільми та відеоматеріали


детальніше

Фонотека

Фонотека


детальніше

Корисні інтернет-ресурси

Корисні інтернет-ресурси


детальніше

Нормативно-правова база

Нормативно-правова база


детальніше

Програми

Програми


детальніше

Інформаційно-довідковий матеріал

Інформаційно-довідковий матеріал


детальніше

Розвиваючі ігри

Розвиваючі ігри


детальніше

Тижневик

Тижневик "Рівний рівному"


детальніше